Sulesulee Normalde hiç yaşamadim kasık ağrısı bı dössek kaldirmistim ağır onlami alakalı yoksa bu haftalarda normalmi 🥺
Cigdem-44 Bende 15 haftalık hamileyim sakın ağır kaldırmayın ben yaptım karnımda kanama olmuş kan kesesi gördü doktor fitil progestana başladım çok şükür bebeğim iyi .içiniz rahat etmiyorsa bir doktora görünün bence