Patricia Gzemyagz14 ben özelde yaptırdım devletteki süreci bilmiyorum ama üstte kalsın belki biri yazar
Sersel_15 Üniversite hastanesinde yaptırmıştım aradım orayı bana randevu verdi bi miktar ücreti var devlette bakıyordu ama ben bunu tercih ettim
Mucizemiz15 Ben devlet ve özel takipliyim devlette olan doktorumdan yönlendirme istedim ama biz sorun görmedikçe yönlendirme yapmıyorsuz dedi
Gzemyagz14 Çok teşekkür ederim bebek haftasına göre önden gittiği için drvlet ileri tarihe atıyo yarın özele gidip yaptrcam