Edahzrr 30 haftalık hamileyim 7 kilo almışım sizce çokmu ödemleri nasıl atabilirim yardımcı olur musunuz daha fazla şismek istemiyorum 😣
Nurr_22_22 Edahzrr 33 haftadayim 12 kilo aldım bence normal kilodasin doğumdan sonra gidecek zaten öyle düşün
Hulyakkus Cubukmakarna Edahzrr 25 haftaligim 17 kilo aldım 🤭 yedim yani hamilelik öncesi sıkı diyet sonunda hamile kalınca gözüm döndü 😅 neyse birazcık azalttım gözüm doydu karnim da🤭
Cubukmakarna 33 üm 20 kilo aldım:) ama 180 boyum herkes çok kilo almamışsın iyi diyor🤣nasıl almadım 20 kilo nerde ozman diyorum. Boy kilo endeksiniz iyiyse sıkıntı yok bence. İlkinde de böyleydim 3-4 aya kilomu verdim. Dert etmiyorum o yüzden:)
BskSrc Cubukmakarna 32nci haftamdayım, 15 kilo aldım 🙄 1.76 boy ve 58le hamile kalmıştım. Gider mi bu kilolalar 😓
Cubukmakarna BskSrc gider gider:) bende 180 im 60 kiloydum. İkisinde de:) emzirince veriliyor valla tekrar 60 oldum :) o yüzden yine canımın çektiğini yedim hiç kısamam. Çünkü bebek olunca gaz olacak diye hiçbir şey yenmiyor