Kızlar merhaba bu form da yeniyim.
16 Aralık transfer oldum, 26 Aralık kan testi verdik
İlk test 239.5 çıktı, 2 gün sonra 522.4 çıktı.
Hemşire kani tekrarlamama gerek olmadığını 10 gün sonra gelin keseyi görelim dedi.
6 ocakta kese görmek için gideceğiz nasip olursa
Değerlerim nasıl sizlere de sormak istedim