2ErkekAnnesiiiii Gelmiyyy bebe ne inat cocuklarim varmis ilk oglumuda 40+6 da dogurdum nstde sancilar cikiyor ama hissetmiyorum ne gelen var ne gidennnn😁😁😁
Anacemi Açıklığınız var mı acaba benimde ilk doğumum olacak 39+0ız düzenli sancı çıkıyor nstde ama hissetmiyorum 2 cm’de açıklığım varmış bende 40ı geçer mi diye merak ediyorum 😄