butterfly4 10 haftalık gebeyim tansiyonum çok düşük bayılacak gibiyim sürekli. Bunu yaşayan var mı doktorunuz ne dedi? Devlete gidiyorum bana olabilir dedi de bir de özele mi gitsem baya kötü oluyorum
Hallerimvarbenim butterfly4 Benimde o haftalarda öyleydi canım kafamı kaldıramıyordum bir iki hafta kadar sürdü geçti. Bende özele iyi bir doktora gidiyorum gebelikte düşük tansiyonun çok normal ve sorun olmadığını yüksek tansiyon olursa problem olacağını söylemişlerdi
Beyabann38 butterfly4 çok normal özel doktorada gitsen sana sürekli yat dinlen dicek başlarda çok sık oluyo şuan ben 12 haftalık hamileyim halen devam ediyo tansiyon düşüklüğü yarım saat iş yapiyosam 1 saat dinleniyorum mecburen
Cubukmakarna Normal dedi banada. Ayran iç soda iç dedi. Yapacak birşey yok O haftalarda oluyor. Benim sonradan geçti. Şimdi 33 üm.
Hallerimvarbenim butterfly4 Kuzum İnan bana hamileliğin en kolay belirtisi tansiyon düşüklüğü diyebilirim yatıp uyu bol bol güzel düşün vücudumun dinlenmeye ihtiyacı var demek ki diye düşün yat dinlen tadını çıkar