Kızlar 23 haftalık hamileyim 3. gebeliğim ama birini düşükle birinide kalp durmasıyla kaybettm. İnsallah saglıkla oglumu Kucagıma alırım Bu defa. Gelelim konumuza çok ilac kullanıyormuşum gibi hissediyorm baştan beri sıkıntılı ve riskli gebelik geciriyorm. Kan sulandırıcı igne, progestan, vitamin hapı, toz magnezyum ilacı ve kan hapı bazen cok fazla geliyor saatlerini bile unutuyorum igne haric kafam karıştı tabiki şimdi buraya gelecek yorumlarla bırakacak degilim doktorumunda Bi bildiği var ama benim gibi olan varmı merak ettim🥺🤦♀️?