Meliha09 o zamanlar kizim 30 cc içiyordu,tabi biz mama + meme gidiyorduk. 90 fazla gibi acaba gazı falan mı var? Kızım o aylarda iken gazı olduğu için sürekli emmek yada mama içmek istiyordu, bıraksam rahat 120 icebilecek kapasiteydi, sonra emziğe aliştirinca sadece doyacağı kadarını içmeye başladı, şuan 11 aylık kilolu bir bebek olmasına rağmen en fazla 150 ile 180 arası içer