2_kezannelik hayır normalde de olabiliyor bebegin yetersiz beslenmeden aç kalmasından kan şekerinin düşmesi sebebiyle oluyo ama kan uyuşmazlıginız varsada buna daha çok dikkat etmelisiniz cunkü eger uyuşmazliktan dolayı oluyosa sarılık uzun sürebiliyo