Nasılsınız arkadaşlar 1 haftamız kaldı 🙊 durumunuz nasıl heyecan var mı 😬 bende endişe korku stres heyecan hepsi mevcut. Bel ağrısı yaşıyorum birde bu aralar 😣 Var mı 9 Ocak’ta sezeryan olacak annelerim 🌺 Kaç haftalıksınız bu arada ? Ben şuan 37+5‘teyim.