Ahmet bey alsancakta özel muayenehanesinde hasta bakıyor bildiğim kadarıyla ama doğumu, operasyonları, aşılamayı vs. Çınarlı da gerçekleştiriyor. Çok çok iyi bir doktor ben kendisinden çok memnundum ücret gebelik sürecinde beni aşacağı için başka doktora geçtim. Çınarlıya gidiyorum, gayette memnunum, muayene ücreti 260tl idi yılbaşından önce, doğumu da 7400 olarak duymuştum ama bana fiyat verilmedi henüz erken olduğu için.