Doktorum bugün seni sezeryan yaparız dedi yüksek riskli gebeyim araştırma hastanesine de gidiyorum özelede ama ben özelde doğurmak istiyorum spinalden korkuttular ama ben bebeğimi doğar doğmaz görmek istiyorum çok kararsızım genel mi olsam spinal mı oksapar ve corapsinde kullanıyorum belki bunları kullananlar genel oluyordur onu sormayida unuttum doktoruma bu şekilde olan düşünen var mı?