Merhaba tüp bebek tedavisi ile hamileyim şuan 5. Haftalık 4 günlük 10 ocakta ilk randevum var şuan kasık ağrılarım oluyor bazende bel ağrım ara ara geliyor gidiyor. Kanamam yok düşük belirtisi midir? Ama 5 gündür falan bu şekilde daha önce böyle yaşayan var mı?