AnneyimmBen Merhabalar Kahramanmaraş’ta doğum yapacak olan anneler doğum ücretleri hakkında bilginiz var mı? Hangi hastanedesiniz?
ilaydak443 AnneyimmBen doktorlu normal doğum 9 bin sezeryan 6500 ebe ile doğum 4500 güncel fiyat özel sular vatan hastanesi
A_syma AnneyimmBen Özel sular vatan hastanesi Guncel fiyat Normal dogum ebe 4500 Normal dogum doktor 9000 Sezeryan 6500
Ftma4646 AnneyimmBen markasi ye gidiyorum. Normal doğum 2500 Sezeryan 4500 Doktorun ilgisinden çok memnunum
seda0646 Megapark hastayne gidiyorum 7500 denmişti bana ama asgari ücret artışı olduğu için daha da artar muhtemelen
AnneyimmBen seda0646 bende megaparka gidiyorum 6500 demişlerdi ayın 10unda randevum var artık doğum yaklaştı kesin öğreneceğim
Aras_Beyin_Annesi27 AnneyimmBen benim de ayın 10 unda randevum var mega parka gidiyorum. Siz hangi doktora gidiyorsunuz?
seda0646 AnneyimmBen derya hanıma gidiyorum bende , geçen cuma ikili tarama için tahlil vermiştim hafta içi aranirsiniz demişlerdi ama henüz arayan olmadı , acaba bı sorun mu var diye moralim bozuldu başına gelen oldu mu acaba süreç nasıl oluyo
Aras_Beyin_Annesi27 AnneyimmBen ben de Semih Bey’e gidiyorum. Doğum ücretini ve muayene fiyatını öğrenince yazabilir misiniz?
Aras_Beyin_Annesi27 seda0646 muhtemelen unutmuşlardır siz Hastahaneyi arayıp Derya Hanım’a sorun. Ben Semih Bey’e gidiyorum o hastahanenin numarasını ve dahili numarayı yazdı aradım Sekteri Semih Bey’e verip söylemişlerdi bir sıkıntı olmadığını
AnneyimmBen seda0646 biz ikili testi yaptırdığımız da tarih verdiler bu tarihte arayıp sonucu öğrenin dediler yani biz aradık onların aramasını beklenmedik dört gün sonra aramıştım
Kubratagram00 Aras_Beyin_Annesi27 mesaj atıp bişey soruyorum geri dönüş yapmiyo zaten muayenede kısa sürüyor memnun değilim ama 33. Hafta oldum değiştirmek şuan mantıklı gelmiyo bilemedim
Aras_Beyin_Annesi27 AnneyimmBen 10.20 ama 10 gün önce geldiğim ve öğretmen olduğum için 10 unda gitmeyi pek düşünmüyorum. Onun için muayene ücretinde felan bir değişiklik mutlaka olmuştur merak ediyorum.
Kubratagram00 AnneyimmBen mesaj atıp bişey soruyorum geri dönüş yapmiyo muayene cok uzun tutmadan hemen kisa kesiyo 33. haftadayim degistirmekte ma
AnneyimmBen Aras_Beyin_Annesi27 tamamdır ben gittiğimde yazacağım size ki muhtemelen olmuştur yılbaşında zamlanacak diye duymuştum
Aras_Beyin_Annesi27 AnneyimmBen aynen ben de duydum onun için merak ettim. Çok teşekkür ederim 😇 siz de sağlıkla kucağınıza alırsınız inşaAllah🥰