ciceksel-1 Kızlar 30.haftadayım suyum geldi yatış verildi ama sancım yok çocuk iyi dua edin erken gelmesin antibiyotik falan verilcek böyle bi durum yaşayan oldu mu aranızda 🥺
nergis_a ciceksel-1 ben 14 ve 17 haftalarinda geldi iki kez suyum 26 gun hastanede yattim su takviyesi ve antibiyotik verdiler 10 gun boyunca simdi 22 haftamiza geldik cok sukur suan suyumuz iyi gidiyor