Kızlar ben aşılama oldum aralıkta 28aralıkta 15. Günümdü kan verdim 7.72 cıkmıstı. Değerim çok düşük geldi 2 gün sonra tekrar kan verdim değer 3.8e indi normalde ayın 1 inde adet olmam gerekiyodu ama hayla bir belirti yok adet gecikmesi yaşanırmı bu durumda ilaç kullanmaya başlasammı
