Aaaysee Durubebegim ben markasına bakmadım valla kanka 5 liraydı hatta test xhjddkdks yaptın mı sonuç ne 🤯
busraninprofili Durubebegim gec dollenme degilse hamile degilsindir bence. Yumurtlama zamanini biliyosan gec dollenme de degildir 😅
bademli_puding Durubebegim canım ben eczaneden aldım valla öyle markaya takılmadım bizim eczacı abla var ona en iyisini ver dedim verdi de markasını inan hatırlamıyorum bende ilk erken gebelik testi yaptım çıktı o heyecanla bir de kase testi aldım oda çıktı çıkınca markasına bakmak aklıma gelmedi😂
Durubebegim busraninprofili yumurtlamamı biliyorum kuzum ama adetim 7 gün oldu geçiyor eşim hastaneyede götürmüyor saçmalama ne hamileliği diyor😂