Utrasyonlar renkli mi. Yoksa normal utrasyon gibi mi. Ozelden baktım bütceme ağır geldi. Çünkü çocuğum var onun ihtiyacına veririm o parayı diye düşündüm. 1.250 TL fiyat biçti özel. Devlettede renkli değil diye duydum ayrıntılı utrasyon cihazı. Fikirleriniz neler. Devlet mi özel mi ayrıntılı utrasyon için.