Arkadaşlar doğumdan sonra vücudum yine eskisi gibi olur mu yoksa eskiye dönmez mi eskiden gögüslerim küçük ve dikti ve pembeydi uçlarıda yoktu şimdi başları belirgin ve kahverengi halkalar var🥹🥹genital bölgemde güzeldi ama şimdi şiş gibi duruyor bacaklarımda dalgalanmalar olmuş selülüt baslangıcı sanırım moralim aşırı bozuk lütfen tecrübeli anneler akıl versin😞😞27 haftalığım bu arada