Scerennn Filiz hanımın muayene ücreti 290 tlidi Kasım ayında. 2 ayda değişmediyse Filiz hocaya 290 tl 😂
Scerennn Gzdeee11 bir ay önce falan gittim yanlış hatırlamıyorsam. Ama sezaryen vs ücreti bilmiyorum. Sadece muayene ücretini biliyorum o da 290’dı. Temmuzda 200dü. Yeni yıl dolayısıyla bir zam oldu mu bilmiyorum.
nutellaningizlitarifiyim Bbb_ Hadi ya doğum ücretini de sordunuz mu ben de filiz hanıma gidiyorum en son 6000 di
Gzdeee11 nutellaningizlitarifiyim kesin zamlanmıştır o da bende çok merak ediyorum fiyatları arayıp sorsak bilgi verirler mi acaba
nutellaningizlitarifiyim Gzdeee11 ben perşembe günü muayeneye gidicem o zaman sorarım en son 6000 di arayınca bilgi verirler mi bilmiyorum
Gzdeee11 nutellaningizlitarifiyim bana da haber edermisiniz bende Raziye hanımda düşünüyorum doğumu en son 400 dü muyane ücreti onun da
nutellaningizlitarifiyim Gzdeee11 tabiki yazarım ben de filiz hanıma gidiyordum 290a 400 olduysa muayenesi Raziye hanımında 500 olmuştur tahminimce Allah yardımcımız olsun 🤲🏻🫶🏼🌸
Gzdeee11 nutellaningizlitarifiyim evet olmuştur o kadar amin amin bence 8 9 da doğım ücreti olmuştur tahminen siz kaç haftalıksınız
nutellaningizlitarifiyim Gzdeee11 Haftadayım ben az kaldı bizim belki son muayenemiz bile olabilir bilmiyorum hayırlısı bakalım siz kaçıncı haftadasınız