Karaman70 hangi kurumda çalıştığınıza bağlı sanırım. ben öğretmenin geçen hafta sordum çalışmak için çalışabilir raporu alman lazım ama izne çıkmak için zaten izne ayrılabileceğin tarihlerde olduğun için dilekçe yazman yeterli dediler 35. haftada dahi olsam dilekçe yeterliymiş yani