Happy kids de cevap almak mucize olduğu için bir de burdan sorayım dedim. Aslında çok 4. ay atağı olduğunu düşünmüyorum çünkü daha yeni 4 aylık oldu ama sormak istedim. Hasta olmuştu iyileşti iyileştikten sonra uykusundan çığlık çığlığa uyanmaları başladı. Etini koparıyoruz sanki. 1 aydır böyle. Mevlidi yapılmadı çocuk huzursuz rahat edemiyor dediler mevlid bile okuttum. Hala düzelmedi. Devamlı okuyan biriyim zaten anlamadım gitti. Uyanmak istiyor uyanamıyor çığlık atıyor mecbur kendim uyandırıyorum ama sakinleşmiyor. Kalbi ağzında atıyor sanki çok korkuyor yavrum. Uyumamazlığı falan yok. Sonra devam ediyor. İçimiz acıyor artık 1 aydır. siz neler yaşadınız bu 4. Ay ataklarında merak ediyorum aynı şeyi yaşayan var mı?