Fetal Dna cinsiyet
Selam kızlar,çok üzgün olarak sizlere yazıyorum.Cuma günü Detaylı ultrasonum vardı,Bursa’nın en iyi perinatoloğuna gittim önemli bir ultrason olduğu için.Detaylı da çok şükür bebeğimin sağlığı gayet yerindeydi her şey yolunda,fakat cinsiyeti sorduğumda dr kız dedi,takibimdeki dr da kız demişti zaten.ama 12.haftada yaptırdığım fetal DNA da erkek Çıktı,genoks da yaptırmıştım testi 70 kromozom hastalığa baktılar,tekrar genoksu aradık raporda yanlış mı yazdılar diye ama genoks ısrarla erkek olduğunu söyledi,perinatoloğun söylediği şu ya test yanlış ya da bebekte cinsiyet anomalisi var yani kromozomu xy erkek,ama dış görünüş kız böyle bir durumda yumurtalık olmuyor adet görmüyor o kadar üzgünüm ki,tekrar test verdik lütfen bana dua edin###