Doktor kontrolünde bıraktıysan korkma canım kalbini ferah tut kafan ne kadar rahat olursa o kadar sakin ilerliyor sonuçta o bölgeye bi işlem yapılacak işlemden sonra tekrar devam edersin bende serklajlıyım kan sulandırıcı kullanmyorum ama bence doktor kontrolünde olduğun sürece korkma kendini strese sokma derim☺️