Hamile_Teacher Gebeliğin ilk haftası adet belirtilerine benzer belirti olur mu? Kasık ağrısı, sivilce?
ogretmenHnmm Hamile_Teacher benim olmuştu canim hala ara ara sancı giriyor geciyor sonra 8 haftalik olduk
mommyily Hamile_Teacher benim de kasık ağrılarım vardı adet olacakmışım gibi arada gelen karın ağrılarım kokuda hassasiyet ve uyku hali şüphelenip test yaptım adetime 6 gün vardı silik çıktı sonra belirginleşti kan verdim çok şükür öyle öğrendim 🤲🏻🤍
Esoo0698 Kızlar bende 6 haftalığım ama hiç belirtim yok arada bi ağrırsa belim ağrıyo oda geçiyor buda normalmi
Minikkoalam13 Şiddetli bel ve kasık ağrım olmuştu hatta hep yattım doktor cok normal bebek yerleşiyor demişti
Hamile_Teacher Minikkoalam13 ben henüz gebe miyim bilmiyorum reglime daha var 18 ocak fakat belirtilerini erkenden yaşayabiliyor muyuz onu merak ediyorum
defneveannesii_ Minikkoalam13 Ben 6 haftalığım o kadar belim ve kasıklarım ağrıyor ki ağlıyorum bazen ağrıdan 🥺 doktorum rahim genişliyor dedi dün, ben yine de kontrole gidicem tabii 🙏🏻
Nesli8181 Hamile_Teacher Vala benim ki supriz oldu bana ya haziran ayında adet oldum temmuz ayında engelli raporumu bitirip teslim ettim şans eser test aldim yapım ne olcak dedim o zaman öğrendim hamile olduğumu öğrendim
Minikkoalam13 Hamile_Teacher benim adet belirtileriyle aynı oldugu için anlayamamıştım cok fazla tabi bu kişiden kişiye değişir
Minikkoalam13 defneveannesii_ çok yormayın kendinizi bol bol dinlenmeye çalışın ilk evrelerde özellikle
defneveannesii_ Minikkoalam13 Kesinlikle dediğiniz gibi yapıyorum yemeğimi yapıp yatıyorum uzanıyorum sıcak tutuyorum bel ve kasık çevremi. İşte insan ister istemez korkuyor bu tür ağrılardan. 🫠🥺
mommyily Hamile_Teacher en az adetinize 5-6 gün yapmanızı öneriyorlar en erken ama adetin gecikmesini beklemek en doğrusu tabiki ben heyecanlı davrandım biraz 😍