asetonluoje Atakent hastahanesine yeni gelmiş. Acaba aranızda daha önce giden ya da şuan atakanette giden var mı ?
btsrco Genel anlamda memnunum ama bebeği bize görme frsatı pek tanımıyor ölçümlerini yapıp bitiryr ultrason resimlerini istememize rağmen ölçümler dışında bşy vermiyor
asetonluoje btsrco ben bir kere muayeneye bir kere de kontrole gitmiş oldum ikisinde de renkli fotoğrafını verdi aslında
asetonluoje btsrco acaba doğumda nasıl yani dikiş vs keşke doğum yapan birileri yorum yapsa. Dün sabahtan 2 doğumu vardı
asetonluoje btsrco bilmiyorum ama programlı olduğuna göre sezeryandır muhtemelen. Siz sezeryan mı düşünüyorsunuz
asetonluoje btsrco ben normal istiyorum fakat maalesef özelde doktorlar normalle uğraşmak istemiyor. Neredeyse hepsi sezaryene yönlendiriyor direkt