Lutfiye20 Arkadaşlar 30 haftalık hamileyim gebelikten sanırım tüylenme oldu baya karın bölgesinde agdayla alıyorum muayene gittiğimde sizde de oldu mu olduysa nasıl bir çözüm buldunuz
Nurselnurcan Lutfiye20 benim de şimdi 33 deyim hem hamilelikten hemde yağ vs kullanmaktan tüylendi ama hiç ellemiyorım rahatsız da olmuyorum. Gerekirse doğumdan sonra icabına bakarım diyorum.
Edafmo Bende de oldu 6.ayımdan beri ama ben almadım. Doğumdan sonra zaten dökülüyor, almaya başlasam devamlı almam gerekecek diye ellemedim. Doktorumda zaten dökülür dedi
Lutfiye20 Nurselnurcan muayene olmasam bende rahatsız olmam da muayene olunca ister istemez insan çekiniyor
Bukii27 @“Lutfiye20” bende 23.haftamdayım bendede aşırı var kılanma göbek bölgesinde rahatsız oluyorum bende sık sık olmasada cogalınca agdayla alıyorum insallah dogumdan sonra normale döner
Lutfiye20 Bukii27 inşallah dökülür ya çok kötü görünüyor almasam doktora gidince rahatsızlık veriyor ister istemez insan çekiniyor
Bukii27 @“Lutfiye20”# evet bende baya rahatsız hissediyorum öyle gittiğim zaman o yzdn alıyorm insallah dökülür canım insallah
Betulaa Benim de 16 haftalık olduğumdan beri çıktı galiba, şimdi 26 dayım hala var, alacaktım ama bazı sitelerde alırsanız sürekli hale gelir doğumdan sonra dökülmez diyordu bende şimdilik direniyorum almıyorum 😄