Arkadaşlar 11 gün oldu. Bebeğim özellikle geceleri çok ağlıyor. Gündüzleride öyle. Altı temiz sırtı pak. Sütüm yetmiyor diye aptamile de başladım. Günde 1-2 kez 30 ml 1 kaşık veriyorum. Memeyi emerken sinirleniyor itiyor ağlıyor kucağımda gezdirsem hıçkırarak ağlıyo varmı benim gibi yaşayan ??