Nur87 Merhaba arkadaslar bugün kontrolum vardı 34hafta olduk kasilmalarim başlamış ve 1cm acilmam var Dr cuma gel dedi sizce doğumdan sonra bı aksilik olurmu kuveze koyarlar mi bu durumu yaşayan varmi