Meliissaaaa Beeeen😂😂 sadece adet düzensizliğim vardı ve ağrı yapıyordu ben de bir de kanamam afedersiniz topak topak oluyordu. Dedim biraz bırakıyım sonra tekrar içiyim sadece 1 ay içmedim sanırım. O zamanları da üstün de bıraktıktan 1 ay sonra yumurtlama etkilidir yazıyodu. Güvendim ben de . Şuan 3,5 aylık bi bebişim var karnımda 😂😂