Yaren24 Ben mardindeyim gebeliğin en başından itibaren devlet hastanesinde Esra hanıma gidiyorum çok ilgili her türlü soruyu sorabilirsin sakince cevap verir detaylıca ultrasyon muayenesi de yapıyor. Bakıp geçmiyor yani. Gayet ilgili. Tavsiye ederim