arirangg Deletedmom_53 6+0’da başladı. Yemek yiyemiyordum. Aç kalınca da safra kusuyordum. Doktor ilaç yazdı. İlaçtan sonra yemeye başladım. Ama kendim yemek yapamıyorum. Bir kere kendim yaptım. Kokulardan 3 gün boyunca tiksindim. Ellerimden bile iğrendim sanki her yer yemek kokuyor gibiydi. Kendi yaptığım yemekten de yiyemedim iğrendim. Başkasının yaptığı yemeği yiyebiliyorum ilaçlar sayesinde
Deletedmom_53 arirangg Allah yardım etsin ya off ne kadar zormuş. Kiyamam 🥲❤️ Ben henüz o kadar değilim ama bugün ilk kez bu kadar kötü oldum
Marly21 Yarın 6 haftalık olcam bende De mide bulantısı oluyo yani kusma hissi denilebilir kusmadı o derece değil. Koku ve göğüs hassasiyeti de var umarım bu daha iyi günlerimiz değildir fazlası olmaz umarım 😂😂 2 gün snra bizde kalp atışı dinlemeye gidecez Dua edin güzel teyzeler😊❤️
fMine Deletedmom_53 15 haftalık oldum bugün 5 haftalıkken başladı kusmaktan bısey yıyemıyordum ne yesem çıkartıyordum doktor zofer verdi onun sayesınde bıraz midemde durmaya başladı yedıklerım
Deletedmom_53 fMine ah canım 🥲♥️ Ben de isteyeceğim bu hafta doktordan ilaç🥰 5 hafta bayağı erken başlamış. Ben 7+1 bugün ilk kez oldu inşallah bununla kalır da ilerlemez💐
Mhande Tugce3561 InsaAllah en kısa zamanda geçer kuzum 2m trimester dönemi daha rahat geçiyor diyorlar bakalım 🥰
mshn2001200 Deletedmom_53 Ben 8 inci haftamdayim ve bulantilarim 6 inci haftamda basladi, hala devam ediyor, yemek yiyemiyorum, mutfaga bile giremiyorum her koku beni mahvediyor canim😅 Allah yardimcimiz olsun kolay degil ama guzel his😊
Deletedmom_53 mshn2001200 inşallah kuzum 🥰 Koku hassasiyetim yok ama mide bulantısı başladı yeni bakalım
Berryybllmm Benimde 6+1 şuan ama geçen haftadan beri kusmalarım var bu günlerde iyice arttı iştahımı da kapattı 😔 korkuyorum hep kusacağım diye
Mariannaa Deletedmom_53 bende aynıyım 7+2 deyim. Boş midede bulantı.. Zorlanmaktan gözlerimden yaşlar geliyor. Rabbim bu geçirdiğimiz ve belki daha ağır olabilecek süreci hakkımızda hayırlı eylesin. Sağlıcakla mutlu sona varalım 🤲