Kızlar gebeliğimi erken öğrenmiştim regl öncesi bugün tekrar kan verdim yükselme oldu mu diye.. sorum şu ben otrivine burun spreyi sayesinde nefes alabiliyorum onu kullanmadığımda hiçbir şekilde alamıyorum tıkanıyorum henüz kadın doğum uzmanına gidemedim çok yeni diye burun spreyi kullanmam da sıkıntı varmı yok mu aranızda doktora danışan oldu mu bu konuyu en azından gidene kadar bir fikrim olsun dikkat edeyim ona göre