melekk_yldrm Kızlar merhabalar 35. Haftamızdayız bugün doktorum serklaj ipini doğumdan önce almayacağımız söyledi normal de olsa sezeryan da olsa o zaman alınır dedi.Çoğu kişinin 37 de dikişleri alınmış bu konu için ne düşünüyorsunuz