Tugce3561 İstanbul avrupa yakasında gidip memnun kaldığınız doktor önerilerinizi yazabilir misiniz kızlaaaar devlet hastanesi olursa sevinirim 🙏🏻
Nursl7 @Tugce3561 bakırköye gidiyordum sadi konuk eğitim araştırmaya doktorum da celal yola ydı çokta iyi bir doktor 4 ocakta da kanuni eğitim araştırmaya gidiceğim bakalım ordaki doktor nasıl bilemiyorum umarım iyidir
Tugce3561 Nursl7 maşallah Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah randevu bulabilirsem bakırköydeki doktora gideceğimm
Nursl7 @Tugce3561 çok sağolun eğer kanunideki doktoru beğenirsem orda devam ederim yoksa bakırköye geri dönerim diye düşünüyorum şayet özeller çok pahalı oldu