Hilos10 Kızlar merhaba Bursa’da hangi hastaneye veya kliniğe gidiyorsunuz ve muayene ücreti ne kadar veriyorsunuz biz cinsiyet için gitmek istiyoruz normalde devlete gidiyorum ama devlette 20. Haftaya kadar söylemiyorlar şuan 14 haftadayım bildiklerinizi paylaşırsanız sevinirim🌸
NilAda16 Hilos10 Neriman Çelik muayenehanesine gidiyorum. 350 tl ücreti ama yeni yıl geldi muhtemelen zam yapacaktır
Maya2022 Hilos10 hayat hastanesi gonca hanıma gidiyorum 380 tl di şimdi ne kadar bilmiyorum malum yeni yıl ayın 11 görüş günü var bakalim ne kadar oducem
YLD_95 Hilos10 Nev Anadolu Murat Kadıoğlu canım memnunum en son normal ve sezaryen de 7 binmiş doğum ama şu an ne oldu bilemem. Muayene 415 ti. 9 Ocak ta randevum var artık bakcaz ne oldu 🤷🏻♀️ ama doktor çok iyi asla paracı değil elinden geleni yapıyor.
Kirmizibalik1 Hilos10 Emre Uysal alaninda uzman bi doktor. 12.haftada okadar ugrasti ki direk oglumuzun pipisini çekti 🤣 Muayene 600 , tek sorun sadece Acibadem ile anlasmasi var. Bu sene boyle oldu… Ama memnuniyetle ayrılırsınız. Kiz kardesim eltisi ve ben 3muz ondaydik. Ama ben acibademde dogum yapamam cok pahali benim icin o yuzden artik Doruk hastanesine gectim, Kemal Koroglu ve Tugberk Guclu 440 tl oldu sanirim bu ay degisti ucretler. Ben bu 3doktoru biliyorum 😊
Hilos10 Maya2022 NilAda16 Sizler kaç haftalıksınız cinsiyetini ne kadarlıklen söylediler ve bu gittiğiniz doktorlarmıydı söyleyenler çünkü bazıları söylemeyi tercih etmiyor
Maya2022 Hilos10 söyle bana 10 haftada erkeğe benziyor ama net birsey soyleyemem suan çok kucuk dedi işte ayın 11 net soylicem dedi o zaman 13 haftalik olucaz
NilAda16 Gokce16 medicana,medicabil,acıbadem,jimer,pembemavi,hayat, çekirge doruk, ceylan hastanesi. Yani nerdeyse hepsine gidiyor
_almirasmom Hilos10 barıs korkmaz 450 tl muayne medıcabıl anlasmalı dogumu var ama ıstedın herhangı hastane olursa dogum ordada olur dedı
ogrencianne35 Hilos10 14.hafta da şevket yılmaz a gittim 3lu tarama için o zaman cinsiyet söylediler ki zaten 12.hafta da cinsiyet öğrenmiştim ense kalinligi ve burun kemiği ölçümün de özel e gidiyordum normal de tahlil için şevket yılmaz a gittim