Civcivannesi-38 Evde ayağım burkuldu ayak bileğim de ağrı var şu an napacağım hanımlar çok korkuyorum 😥 röntgen isterler muhakkak demi
Ela3834 Civcivannesi-38 şişme olursa kırık demek röntgene alırlar kırık da adamı durdurmaz… yoksa incinmiş derler kaynar çatlak olursa… Geçmiş olsun
Tugce1506 Civcivannesi-38 canım röntgen bilmiyorum ama ben hamile olduğumu bilmeden MR çekildim sonra tabi öğrendim telaşlandım doktora söyledim sorun yok bende gerektiğinde isteyebiliyorm dedi korkma soğuk bişeyler koy buz gibi belki iyi gelir
Dark Civcivannesi-38 kıyafet giydirip çekebilirler önlem alınır, ihmal etmeyin. Hamile olduğunuzu söyleyin ona göre tedaviler var olmadı mr falan başka bişey denerler
Civcivannesi-38 Evde yalnızım oğlum var 2 yaşında ağrıyla onu uyutuyorum şu an emekleyerek çıktım kanepeye 😭😭
Civcivannesi-38 Ela3834 düştüğüm an çok ağrıdı bağırdım ağrının etkisyle oğlumda çok korktu o da ağladı 😭