Kızlar şeker yükleme testi yaptıranlar bakabilir mi sormak istediğim bişey var ben şeker yükleme testi yaptırdım önce açken kan alıp açlık kan şekerime bakıldı 77 çıktı daha sonra 50 gr glukoz içeceğini içtikten 1 saat sonra kanıma bakıldı 163 çıktı yüksek dedi doktor benim kadın doğum uzmanımın 100 gr yükleme yapılıp tekrar bakılması gerekiyormuş ama yapmadı beni dahiliyeye yönlendirdi dahiliye endokrine gönderdi endokrinde bana 100 gr yükleme yapalım dedi yarın yapılacak sizce yaptırmalı mıyım ne yapmalıyım bilmiyorum 50 gr yükleme yapıp yüksek çıkıp 100 gr yükleme yapıldıktan sonra normal çıkan var mı bilgisi olanlar yorum yapabilir mi