arirangg Merhaba ben 5w iken 3000 küsür betaya 5.8 progesteronum vardı. Suan 10w cok sukur takviye vs hicbisey kullanmadim. Saglıklı ilerliyoruz. Kesede kanama vs yoktu. Hekim riskli durum gorurse ek takviye veriyor. Uzulmeyin🌸Dusuk diye her sey kotu olacak diye bir sey yok❤️