MeltemEA Merhaba hanımlar. Bebeğime oda yapmayı düşünüyorum,fakat fiyatlar gerçekten çok uçuk beğendiğim bir odaya 45 bin tl dediler ve vermek istemiyorum açıkcası🙄Daha uygun fiyatlı sağlam ve değişik fikri olanlar paylaşırsanız sevinirim oda arayışındayım.
Dorukkusumm MeltemEA canım instgramdan babyci sayfasına bak ben oradan aldım çokta güzel mobilyası tavsiye ederim.
MaviKelebek35 MeltemEA pier cardin de 20 bin tl üzerine 2 bin indirim var biz ordan 23 bin tl ye aldık direk genç odası şeklinde bazalı yatak şifonyer dolap ve çalışma masası takımı da aldık ileriye dönük olarak çok güzel bir takım orayı değerlendirebilirsiniz birde park yatak aldım yanımda yatırmak için yeterli geldi bana
Bebek2_ MeltemEA bende bebemoda dan aldım ve beşik takımı felan değil bildiğin çocuk odası aldım iyikide almışım memnunum ürünleri gayet güzel
Dorukkusumm Ahuum ya ben o bebek arabasının kurulumunu çok beceremedim sanırım Bi biçimsiz şekilsiz geliyor bana 🤦🏼
Ahuum Dorukkusumm kurulumunda bişy yoktu ki 3 parça puset yataklı bide tekerlekli sistemi olan . Tabi hangisini aldın bilmiyorum
Dorukkusumm Ahuum puseti takınca sanki çok biçimsiz duruyor seninde öyle mi.? Birde üst korunalıkları cok zorlanıyor
Ahuum Dorukkusumm puseti takmak için iki tane aparatı var gördün mü? Ben taktım öle durmadı . Magzayı ara yakınsan bı gotur olmadı. Üst güneşlikleri evet biraz sert
Dorukkusumm Ahuum evet evet o aparatla taktık zaten ama çok içime sinmedi sanki neden bilmiyorum 🤷♂️