Aysenur222 minipanda bende 12 haftalıgım cok az oldu kusma olmadı şanslısın yani korkma canım herkez bir degil
Mine16 minipanda benim bulantı kusmalarım 8. Hafta da başladı ve 13. Hafta da bitti çok şükür her bünye her gebelik kendine has özeldir o yüzden kıyaslama yapmak bence doğru değil 🥰😊 sen ve bebeğin sağlıklı ise herşey yolunda demek 😉
acemianne22 Herkes aynı belirtileri göstermiyor gayet normal hatta sevinmen lazım hamileleri illallah ettiren mesele kusma bulantı😊
Cubukmakarna Normal cnm benm 2 hamileliğimde de bulantı oldu kardeşime de bakbulantın başlıcal yakında dedim dedim ama başlamadı🤣20 haftalık oldu hala yok çok şükür onda:)
mervece-2110 Benimde ilk 3 aylık süreçte hiç olmadı gayet doğal ve güzel bir durum. Bünyeden bünyeye değişiklik gösteriyor için rahat olsun
Esoo0698 Bende 6.5 haftalık olucam ama hiç belirti yaşamıyorum arada bi belime ağrı giriyoda öyle hatırlıyorum hamile olduğumu 😁
buseeep Herkeste olmuyor bende de hiç olmadı şuanda 17.haftadayım hala yok. Sadece koku hassasiyetim çok , sevmediğim bir koku gelirse o zaman midem bulanıyor sadece
Busra92_ Canm benm 9. Haftama girerken basladı bugün 19 a girdim kusmam ve bulantım hala devam ediyor koku hassasiyetim daha aza inmiş durumda ama hala geçmedi kişiye göre değişiyor arkadsm hamile onunda bi kez bile bulantısı olmadı🥰
Fatnur38 7+2 bendede bulantı yok gece burun tıkanıklığı ve sabah ağızda acı tat ve bazen mide yanması dışında bı belirti yok 🙂
Love13 Kızlar benim çok yoğun olmasa da bulantılarım vardı ama 8.haftayı doldurduğumdan itibaren bir anda tüm belirtilerim yok oldu hiç böyle yaşayan var mı insanı tedirgin ediyor 😬
Fatnur38 minipanda benm başlarda daha çok iştahım vardı cnm ama şuan pek yok zaten şeker hastasıyım herseyide yiyemiyorm daha çok sebze et ağırlıklı olyo ekmek vs yemiyorm
-Nazlican35- minipanda dua et olmasın hayat cehenneme dönüyor ben 3 ayda 9 kg verdim bişi yiyemedim bulatidan Allah düşmanıma yasatmasin