Edda28 Kızlar 30. Haftadayım karnımın üstünde sağ tarafında inanılmaz batma hissi var yavaştan masaj yapıyorum ama geçmiyor da bu durumu yaşayan var mı sanki böyle iğne batıyormuş gibi acıtıyor
TTtutku Edda28 bebişler büyüdüğü içinn maalesef kaburgaları mideyi diğer organları ittiriyolar bunlar olmasa bile mideye baskı yaptığı için mide asidi ağrı yapıyor
Aysenurozs Edda28 bende 33+4 haftalığım dediğiniz gibi tam göğsümün altında ayakları zaten genelde o mide olan yerde böyle şimşek çakar gibi oluyor bazen batma gibi ama çok rahatsız ediyor kramp mı giriyor ne oluyor bilemiyorum
asyagibi Edda28 Bende de aynı olmuştu ilkinde şimdi 2. Ye hamileyim gene aynı oluyor doktora sordum karnımız genişledigi çocuk büyüyüp yukarı çıktığı için oluyormuş 🤷🏻♀️
Zeynep_61_70 Edda28 ayni durumu ayni yerde bende öyle yaşıyorum batma.agri inanirmisin ayakda bile duramiyorum yeri gelince doktorum normaldedi ama.buyudugu icin yeri yavas yavaş daraldığı için ve organları hep bastırdığı içinmiş ama acayip bir ağrı gerçekden
Edda28 TTtutku oldu mu sizde de aslında bu 3. Gebelik ama ikisinde böyle bişey yaşamadım inanılmaz böyle sanki bastırıyorlar üstten
TTtutku Edda28 şuan hamileyim kuzenimde kadın doğımcu o yüzden bilgim var normal bişey aslında her hamilelikde birbirinden farklı ilklerde daha gençsiniz şimdi biraz daha büyüdünüz ondandır hassasiyet
Edda28 TTtutku anladım ama ağrı geçmiyor git gide artıyor oturup kalkamıyorum bile öyle bir batma yatınca iyim ama ayağa kalkmak ölüm gibi bebeğin hareketlerine dikkat ediyorum aynı hareketli maşallah ama bu ağrı öldürecek beni ayakta zor duruyorum
Edda28 Aysenurozs evet işte benimde öyle iğne batar gibi bir ağrı artık karın büyüyor ondan mı mide ağrıyor yanıyor ondan mı ama mide ağrısı olsa böyle bişey olmaz ya bıçak gibi bu ağrı batıyor sanki bişey
Aysenurozs Edda28 özellikle eğer geç saatte bir şey yersem gece uykuda oluyor o sızı mı kramp mı neyse. Ama biraz daha erken yemeyi bitirirsem sorun olmuyor ayaklarını ittiriyorlar mideye yaramazlar 🤭
Edda28 Aysenurozs ben herşeyi denedim eğilip kalktığımda çok oluyor ittiriyor sanırım yatınca sorun yok kalkerken yanlış kalktım sanırım ondan da oldu gibi 😊
Edda28 Zeynep_61_70 evet evet benimde aynı işte böyle tarifi bile zor ne karın ağrısına benziyor ne mide ağrısına bildiğin bıçak batırıyorlar sanki özellikle eğilip kalkerken be koltuktan yataktan kalkarken çok oluyor
Edda28 Senanur567 herkeste oluyormuş bende korkmuştum bir şey mi var diye ama normalmiş iki hamileliğim de de yaşamadım böyle bişey yaşamayınca da bilemiyor insan inşallah atlatıcaz bunları da 🥰
Zeynep_61_70 Edda28 aynen kuzum bendd aynısını yaşıyorum korkma.ama genelde oluyormuş öyle hamilelikde ❤️❤️