Dorukkusumm Sabah kalktığımda bişeyiim yoktu çok anlamsız sekilde birden ağrım başladı, karnımın alt taraffıı sanki kramplar giriyor gibi ve bugünden beri bebek hareketlerini hiç hissetmedim. Ben mi evham yapıyorum acaba 🥺🤦🏼
Kubrabsyg45 Dorukkusumm enfeksiyon olabilir canım , hareketleri için de havuç falan varsa ye sola yat uzan sağ elini karnına koy. Doktorum bana öyle demişti.
yagmur0504 Dorukkusumm Çok geçmiş olsun canım benim. Eğer özele gidiyorsan doktorunu ara bence. Bende 28+4 arada benimde çok ama çok hafif adet sancısı gibi oluyor 2 gündür de ayaklarıma kramp giriyor. Doktorumu aradım hemen magnezyum yazdı. İnşalah senin de geçer bol bol ayakların altına yastık katıp dinlen canım 🙏🤗
Dorukkusumm Kubrabsyg45 uzandım bekledim ama tok yok doktorum en son muayenede yemek yedikten sonra 1 saat içinde iki kez hareket etse bizim için yeterli demişti Bi şeyler yiyorum ama umarım etki eder.
yagmur0504 Kubrabsyg45 Doğru söylüyorsunuz bendede enfeksiyon var ben de antibiyotik kullanıyorum şimdi. Söylediğinizi bende uygulayalım çok teşekkür ederim 🙏🤗
Dorukkusumm yagmur0504 teşekkür ederim canım, evet özele gidiyorum ama ilk kez böyle oldu hiç bu zamana kadar yaşamamıştım böyle bişey 🥺🤦🏼🤦🏼
yagmur0504 Dorukkusumm Allahım şifa versin inşallah canım benim. Bol su tüket dinlen kendini kasıp iş yapma. Yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik. Allahım sağlıkla gelsin bebişlerimiz allahım bir sesle kurtarsın sağsalim hepimizi. İstersen bir tahlil yaptır sağlık ocağı yakınsa eğer enfeksiyon varsa doktorun ilaç yazar biraz rahatlarsın. 🙏🙏
Dorukkusumm yagmur0504 amiinnn canım benim, Rabbim yardımcımız olsun gerçekten 🙏 sona yaklaştıkça dertler artıyor gibi 🤦🏼