umutkaplidunyam 5 ay boyunca kustum,bazen prilama rağmen kusuyodum😂 30. hafta bitti hala iştahım yok. gebe değilken daha iştahlıydım. ama bebiş sağlıklı çok şükür,takmıyorum bunu kafaya. hep 3. ay geçince geçer,4. ay geçince geçer diyip durdular da her gebelik farklıymış artık kimseyi dinlemiyorum. bebiş sağlıklı olduğu sürece sen de takmamalısın. ama haklısın kusmak çok iğrenç bi eylem. prilam dr candır 🤍