Ben 3 4 ay klomen kullandım erken yumurtlama problemi vardı doktora defalarca izah ettim ilaca başlayıp 3. Gün çatlıyordu üstelik o 3 günde 27 28 mm oluyordu yumurtalar sonrada kist oluyordu sonrasında bütün hormonlar tavan yaptı fsh falan 2 3 ay doğum kontrol hapları dostinex kullandım doktor değiştirdim bu sefer femera başladık bulamayınca letu kullandım 2 ay yine erken yumurtlama oldu rahim filmi çekildi temiz çıktı evliliğimin 10. Ayıydı artık çevrenin dedikodusuna dayanamadım tüp bebek için bir klinikle görüştüm adetin 2. Günü gel dedi her ay düzenli olan adetim o ay 16. Gün oldu ve bayramın ilk gününe denk geldi çok ağladım bayram dönüşü son kez bir gittim doktora yine letu kullan dedi bu arada o kadar ay boyunca hiç çatlatma iğnesi olmadım hep erken yumurtlama arkasından kist oldu adetin 5. Günü galiba letu başladım ertesi gün kuzenim vefat etti ben ilacı düzenli kullanamadım bile günde 1 tane falan aklıma geldikçe alabildim adetin 11. Günü gittiğimde ilk defa tek yumurta 21. Mm ve çatlamamıştı ilk ovitrelle hemen yapıldı ilişki düzenine de uymadık cenaze için iğne yapıldığı gün ve ertesi gün oldu çok uzattım ama sonuç şuan 35 haftalığız kızımla kafaya çok takınca gerçekten olmuyor ummadığın anda mucize gibi geliyor bebeğiniz rabbim isteyen herkese nasip etsin bütün dualarım evlat sahibi olmak isteyenlerle