Merakliana6 çok geçmiş olsun canım, ben 10gun boyunca İstanbul Anadolu yakası Pendik te yaşıyorum. Çevremdeki bütün kadın doğum hastanelerine hergun gittim. Rahim ağzı uzunluğuna hem alttan hem karından baktıklarında 27-29 mm geliyordu. Bundan dolayı serklaja gerek yok deyip gönderiyorlardı daha önce kaybımın olduğu bildikleri halde. Sonrasında prof dr Ümit Özekici önerdiler. Muayene ücreti 1000₺. Mecbur gittim derdimi anlattım alttan muayene etti afedersin parmağını soktu rahimde esneklik ve açıklık var acil serklaja almamız lazım dedi. Kanamanın sebebi rahimde yırtılma olmasıymış. Oysa uzunluğu 27 mm di ama aniden açılıp kapanma oluyormuş. Ve ameliyattan çıktıktan sonra eşime eğer ameliyata almasaydık bebeği kaybederdik çünkü yattığı zaman kaslar çok gevşedi baya açılma oldu demiş. 15 haftalıkken atıldı şuan çok şükür 26haftayi bitireceğim. Doktor seçimi çok önemli. Allah iyi insanlarla karşılaştırsın inşallah, kısa zamanda sifani bulursun inşallah.