Arzu_uu annekuzusu_ bende ilk aşıda hiç ağrı olmamıştı ikinci aşıda sol kolum dikkat etmeme rağmen iki gün ağrıtmıştı hemsirenın elinede bağlı vurma şekline göre falan sol kola vuruluyor zaten üstüne yatmamaya çalışırsan çok oynatmazsan çok ağrın olmaz
Ozgery_ annekuzusu_ eski aşılar toplanılıyor yenisi gelmiş dendi ama ben güvenemediğimden 2.dozu yaptırmadım
Mustafayigitvebeytugannesi annekuzusu_ benim bu üçüncü gebelik ve vuruldugum asi 5. Doz du 10 gün boyunca kolumun ağrısından duramadim parol içtim sürekli ama 4 5 gündür iyi agrimiyor fazla.
pembiktavsan annekuzusu_ benim iki üç gün kol ağrısı oldu sonra geçti onun harici bi yan etki olmadı.
annekuzusu_ Gamzecimm bende bugün oldum benimde biraz ağrı vardı pek iş yapmadım yormadim kolumu fazla
annekuzusu_ Gamzecimm ben çok kötüyüm kemiklerim çok ağrıyo uyuyamadım gece ağrısına bilmiyorum tetenoz aşısından mi böyle oldum koluma dokunamiyorum bile😑😔