Linaa90 bence yapip kendini strese sokma canim. asilama yaptirdiysan 15 16.gunde test yapin diyorlar. Ben bu ay klomen kullanmistim doktor yumurtalarin istedigim gibi gelismemis bu ay catlamayabilir adet olursan gel femara baslayacagiz demişti. Ben yine de sürekli test yapip durdum netten erken gebelik testi sipariş vermistim 6 tane bitene kadar yaptim 2 günde bir hep negatifti umudum tukenmisti iyice en son erken gebelik testini 9 aralikta yaptim yine negatifti 12 aralikta aksam oylesine eczaneden test alip yaptim ikinci cizgi çıktı hemen 2 dk içinde. Aşırı aşırı stres olmuştum o ara doktor da öyle deyince mahvolmustum. Agliyordum sürekli agrasiflesmistim esime ters yapiyordum sacma sapan şeylerden dolayı. Artik kendimi diğer aya hazırlamıştım bu ay olmayacak zaten bari adet söktürücü kullanayim diye düşündüm çünkü 2 ayda bir adet görüyordum son zamanlarda duzeni sasmisti iyice hamile kalmadan onceki ay bir bucuk ayda oldum adet. Kendi kendime diyorum inşallah adet olurum ya en azindan süreç iyice uzamaz da tedaviye kaldığım yerden devam ederim diye. Doktor bile ümit vermezken yuce Rabbim hic yoktan var etti minik mucizemi. Hic beklemedigim br anda kapımı çaldı. Doktor tabi şok😂 o bile nasıl olduğuna anlam veremedi yani o dereceydi durumum. Suan 8 haftalık olduk iste. Allah sana ve tum isteyen herkese de nasip etsin bu duyguyu🥰🤲🏻 (çok uzun yazmisim hakkini helal et. Umut olsun herkese artik)