Birşey olmaz psikolojik öyle ağrı olıyor ben de geçen haftalarda baya Aralık bi yere uzanmıştım sanki plasentam ayrılmış gibi ağrı hissettim birkaç saat 🤣 ikinci üçüncü çocuğu olanlar napsın hep kucaklıyorlar mecbur canım . Riskli gebelikse bilemem tabi ama birşey olmaz korkma