NASILASK
İki duygu sömürüsü 🤬
Hayır anlamıyorym bu kafaları nolaaaacak ismini koysa insanlar..
Şöyle ikna edicen..
aşkım bu çocugu ikimiz yaptık. Yaparken baban yoktu. 9 ay çilesini çektim, ömrüm yettiği kadarda ben çekecem sen çekecen. Burda da baban yok.
Ben istemiyorum. Her isim her insan kendine özeldir. Benim oğlumda kendine özel olacak.
Tatlı tatlı gel ikimiz karar verelim.
Kendi kurduğumuz aileye dışardan müdahle ettimeyelim. Canımız sıkılmasın . Aramıza böyle şeyler girmesin..
Benim anası olarak aksi taktirde olan durumlara rızam yok.. dicen. Haaa baktın ısrar devam.. hayatının hatasını yaparsın die inceden tehdit.. uğraşırım dicen. Benden benim rızam dışı ismi koyacak olursan, çok kolay dava açar ismi deiştirirm dicen.
Yok hala devamsa
Arıcan o yaşlı eski kafa ailenin huzurunu bozan kayınbabanı, açııık açııık konuşcan. Oğlunada söyle dicen: o da inat yapıosa, inada babamın ismini koyarım yine senin adını koymam die yokuşa sürcn.
Haa koyuldu isim .
Çok basit avukatada gerek yok. Adliyeye gidicen dilekçe yazıcan nüfus müdürlüğne dava açıcan. Çok kolay işlem.
Yok öyleeeee, sen çek tüm şeyi, gelsin babası benim adımı koyun die duygu sömürüsü yapsın..
😠😡😡😡